måndag 19 maj 2008

Grattis Älskade Gustav!


Idag fyller lillen 6år, så vi har haft 12 st barn här idag på kalas eftersom vi firade med släkten igår. Gustav bjöd på korv m bröd, tårta och fiskdamm. Vi hade verkligen tur med vädret, men det kanske berodde på att Gustav hade beställt fint väder ifrån Jesus och Gud, så nu är han riktigt troende eftersom det slog in!

Jag kan ju säga så mycket som att mitt nästa jobb inte kommer att handla om att jobba med barn iallafall. Jag har inte riktigt tålamod till att vara pedagogisk och så, men ett barnkalas lite då och då klarar jag av.

I morse när Gustav fått alla presenter i från oss, ville han att jag skulle mäta honom eftersom han trodde att han skulle ha växt lite nu. Han blev lite besviken när han förstod att så fort växer man inte. Han är iallafall glad för alla presenter han fått, mycket Star Wars grejer blev det.
Vi vill också gratulera Stefans Morfar Elis som även han fyller år i dag!

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Den tårtan ser god ut....är det pinocciotårta? Vilka fina bilder på Gustav du har tagit...

Anna sa...

Javisst är det pinnochio tårta även fast den blev misslyckad så blev den god!
Gustav är nyvaken på de övre bilderna men det syns ju ganska bra!

Nallebr.. sa...

L tyckte det var så kul på kalaset,
och helt slut var han så han somnade i bilen på väg hem och sov hela natten.