fredag 23 maj 2008

Ögonen krånglar


Usch nu börjar jag få ont i mitt ena öga, har klarat mig nästan ett helt år utan att få regnbågshinneinflammation, men idag känns det inte bra. Har kurerat mig med värktabletter så jag ska kunna jobba ikväll, vi ska ju till Gröna Lund i morgon så jag vill inte stanna hemma från jobbet heller. Gustav är jätteförkyld så det är nog därför som jag är känslig. Sen är det inte heller bra för mina ögon när det ena dagen är varmt och sedan kallt. Hoppas det inte blir värre nu bara för jag vill åka i morgon!
Var till sommarstugan igår och gratta mamma iförskott för det är morsdag på söndag och då jobbar jag. Det är så fint med allt som blommar där nu. Fick med mig lite plantor hem, få se hur länge de överlever här.


3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att du blir bättre med ditt öga så att ni kan åka bort.

Nallebr.. sa...

ush va tråkigt att dina ögon krånglar... blir det inte värre när du stressar??

Anonym sa...

Hoppas att det blir bättre med ögat! Vi ses i helgen då!Kram linda