tisdag 13 maj 2008

Ledig tisdag, åh vad skönt!


Sovmorgon är nog det bästa jag vet, ungarna har varit lediga idag så vi sov till halv 10! Och det var verkligen jätteskönt

Idag har vi varit privatchaufförer igen, mamma o pappa ville åka till min moster vid gruvan så vi ställde förstås upp, dessutom är det bäst att åka hemifrån när Stefan och Dogge ska snickra , annars är det lätt att jag lägger mig i eftersom jag tror jag kan allt....

Medan mina föräldrar var hos moster åkte jag och ungarna till lekparken och gungade, klättrade, snurrade och åt glass. Det här är helt klart den finaste årstiden, när allting blir grönt och börjar blomma. Men lite varmare kunde det få bli igen.

Gustav var lite fundersam när vi kom till moster. Hon har ingen bil så han undrade hur hon kan ha köpt alla sina saker. Så långt tänker man när man är 5år snart 6. Gulligt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att du har jätte fina kort

Anonym sa...

det är jag gunbritt som har skriver blev lite fel