söndag 4 maj 2008

Blomsterhav!



Idag har vi varit i sommarstugan igen, vi grillade korv och hade det bra i det fina vädret. Jag fick ungarna till att fotas i ett helt hav av svalört, trots att de var livrädda för att de skulle få fästingar på sig. På tal om fästingar så plockade jag bort 14 st på en gång på vår katt Fritz i går, usch vad äckligt!

När vi kom hem grävde jag ur landet för att kunna plantera morötter, persilja, dill, sallad och blommor i morgon. Vi planterade oxå lite fler penseér som vi köpte idag. Stefan hade börjat spackla, så i morgon tänkte jag börja måla vardagsrummet, det ska bli så kul.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Vilka härliga vårbilder! Jag har fattat att bilden ska vara i jpeg format, men hur minskar man storleken på bilden då??? Ja, du får berätta på jobbet...

Nallebr.. sa...

vilka härliga kort!!!!!